https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2013. június 26., szerda

Kifli és zsemle gluténmentesen


Hozzávalók: 250 g ALBA-MIX lisztkeverék, 2 dl langyos víz, 8 g friss élesztő,  só. A tetejére olaj,szezámmag, dekorsó.
A hozzávalókat a kenyérsütő üstjébe tettem, s elindítottam a dagasztó programot, s amikor nagyjából összeállt a tészta, kézzel még meggyúrtam egy kicsit. Hat részre osztottam, három zsemlét és három kiflit formáztam belőle. Sütőpapírral bélelt tepsiben, letakarva kb. duplájára kelesztettem.  Majd olajjal lekentem, a zsemléket szezámmaggal, a kifliket nagy szemű sóval megszórtam. előmelegített sütőben, maximumon kb. 20 percig sütöttem. 
A siker nem maradt el, hálás kis kosztosom nagyon örült a mai reggelinek. Vaj, házi lekvár, és az elmaradhatatlan kakaó volt hozzá.
Zsigvica

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése