https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2018. március 17., szombat

Spenótos bulgur

Mivel ezen a hétvégén egyedül vagyok, nem kritérium a gluténmentesség, annál inkább a gyorsaság. A spenót és a bulgur is nagy kedvencem, ezért a mai ebédem fő alapanyagai ezek lettek. 5 dkg bulgurt megfűszereztem sóval, fehér borssal, szárított lestyánnal és petrezselyemmel, majd leöntöttem 1 dl forróvízzel, letakartam, s állni hagytam, míg a bulgur fel nem szívta a vizet. Fagyasztott spenótleveleket (6 tekercs) kókuszzsíron párolni kezdtem, fűszereztem füstízű sóval, fokhagymaporral, öntöttem rá egy kis vizet és fedő alatt puhára pároltam. Megszórtam sörélesztőpehellyel és egy kis burgonyapehellyel besűrítettem, majd belekevertem a megpuhult bulgurt. Tudom, hogy nem egy látványos étel, de nekem nagyon ízlett és ripsz-ropsz elkészült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése