https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2013. május 26., vasárnap

Gyereknap

Régóta ígérgetem kisfiamnak hogy megvarrom a Minecraft  játék Creeper figuráját. Nem véletlenül halogattam, mert ami legóból könnyen összerakható, az textilből már nehezebb. De elérkezett az önmagamnak megszabott  végső határidő, a Gyereknap. Szabtam, varrtam, ragasztottam, aztán újból varrtam, de már kézzel, és megszületett Ő...


...nem teljesen olyan mint az eredeti, de a "mi macskán kölyke". Kisfiam ragyogó pofival ölelte magához,  
ez a pillanat mindent megért.

***

Én sem maradtam ajándék nélkül, gyönyörű virágokat 
kaptam szüleimtől, egyik kedvencemet, törpe dáliát.



Zsigvica

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. És a lényeg, hogy pici fiadnak tetszik.
    Szépek a törpe dáliák. Nálunk sajnos imádják a csigák, csak magaslaton lehet tartani.

    VálaszTörlés