https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. december 26., péntek

Gesztenyetorta






Piskóta hozzávalói:

4 tojás
4 ek. eritrit
4 ek. gesztenyeliszt
2 ek. nyílgyökérliszt
késhegynyi szódabikarbóna

Krém hozzávalói:

25 dkg gesztenyemassza
1 db  érett avokádó
1 ek. eritrit
1 ek. holland kakaópor
1 tk. rumaroma

Tetejére:

csokoládé forgács
blansírozott mandula

A piskóta hozzávalóiból a szokott módon piskótát sütöttem. Kihűlés után kettévágtam.
Az avokádót és a gesztenyemasszát aprítógépben összepürésítettem, majd kézi mixerrel kikevertem az eritrittel, a kakaóporral és a rumaromával. A gesztenyemassza édesített volt, így elég volt bele az 1 ek. eritrit. Nagyon jó állagú krém lett, melynek felét a két lap közé kentem, a többivel bevontam a tortát. Villával hullámokat rajzoltam a krémbe. Majd a mandulával, csokiforgáccsal kidíszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése