https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. december 29., hétfő

Sonkás karfiol

Ma megpróbáltam egyik kedvencemet, a sonkás karfiolt paleósítani. Csak a felét sikerült lefényképeznem, mert nagyon éhes voltam, ebből is látszik, hogy igen jól sikerült.


Hozzávalók:

50 dkg karfiol
8 dkg füstölt sonka
2 dl mandulatej
2 ek tápióka keményítő
1ek kókuszolaj
1 tojás sárgája
bors
szerecsendió
Grana Padano sajt

A karfiolt sós vízben megfőztem. 
A sonkát kis kockákra vágtam. 
Enyhén kizsírozott hőálló edénybe tettem e karfiolt, 
s megszórtam a sonkakockákkal. 
A tápióka keményítőt a mandulatejjel sűrűre főztem, 
belekevertem a kókuszolajat, 
sóztam, borsoztam és szerecsendiót reszeltem bele.
 Majd amikor a mártás langyosra hűlt belekevertem a tojássárgát is.
A karfiolt leöntöttem a mártással és 
kevés sajtot reszeltem rá.
200 fokon, grill programon összesütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése