https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2015. január 11., vasárnap

Fűszeres kalács



Hozzávalók:

50 dkg Mester süteményliszt
10 dkg vaj
1 egész tojás
5 dl tej
csipet só
1 ek cukor az élesztő etetéséhez
3 ek. eritrit
1 ek. vaníliás xilit
1 cs. szárított élesztő
1 kk. őrölt faháj
1/2 kk. őrölt szegfüszeg
cukrozott narancshéj
cukrozott citromhéj
mazsola
1 kk. rumaroma

1 tojássárgája + 1 ek. tej a kenéshez

Minden hozzávalót a robotgépbe tettem 
a narancs- és citromhéj, valamint a mazsola kivételével, 
és galuska sűrűségűre kevertem. Majd hozzá adtam 
a mazsolát és a cukrozott citrushéjakat is,
 és zsiradékkal kikent kalácsformába tettem a tésztát. 
Addig hagytam kelni, míg kb. a forma megtelt a tésztával,
180 fokon sütöttem. Amikor átsült egy sütőlapra fordítottam,
  megkentem a tejjel hígított tojássárgájával,
és visszatettem a sütőbe még 10 percre. 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a látogatásodat! Ez a kalács nagyon -nagyon finom lehet!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy benéztél hozzám! Érdemes kipróbálni ezt az ízesítést bármilyen egyszerű kalácsnál, különlegesen finom.:)

      Törlés