https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. június 15., vasárnap

Gyors pizza



Hozzávalók:

25 dkg Mester pizzapor
2 ek olivaolaj
2,5 dkg friss Budafoki élesztő
1 mk cukor
1dl tej
1,5 dl víz
A tetejére:
Pizzakrém, pulykasonka, hagyma, reszelt trappista sajt

Az élesztőt felfuttattam a langyos, cukros tejben, 
majd a pizzaporhoz adtam a langyos vízzel és az olajjal együtt. 
A tésztát robotgéppel alaposan kikevertem, majd a sütőpapírral bélelt pizzalapra simítottam.
50 fokos sütőben 10 percig kelesztettem, 
majd 200 fokon 15 percig sütöttem.
 Megkentem a pizzakrémmel (most Univer pizzakrémet használtam), 
uborkagyalun legyalult vöröshagymával megszórtam,
a hagymára tettem a kockára vágott sonkát,
és a sajttal megszórtam.
Újra 15 percre a sütőbe tettem,
 az utolsó néhány percre a sütőt grill fokozatra állítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése