https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. június 1., vasárnap

Útravaló

Kedden indul kisfiam a 4 napos iskolai kirándulásra Zánkára,
az étkezése biztosítva van, csak egy kis nasiról kell gondoskodnom.
Sütöttem hát egy kis sósat és egy kis édeset is.

Sajtosrúd

30 dkg sparos Free From liszt
10 dkg reszelt sajt, ez esetben trappista
15 dkg Liga margarin
1 nagy tojás
2 dkg élesztő
kevés tej
A tetejére tojás, szezámmag, mák

Az élesztőt felfuttattam a tejben, majd a habját hozzáadtam az
összes hozzávalóhoz, rugalmas tésztát gyúrtam a tej fokozatos hozzáadásával. Kinyújtottam, tojással megkentem, a magokkal megszórtam, derelyevágóval felvágtam, 180 fokon megsütöttem. 



A tészta egy részébe szezámmagot és mákot gyúrtam, vékonyra kinyújtottam, apró lepkéket szaggattam. Tojással lekentem és ropogósra sütöttem.



***


Kukoricapelyhes keksz

Recept a farkaselet.blogspot.hu-ról,
 annyi változtatással, hogy barna cukor helyett xilittel készítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése