https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. május 29., csütörtök

Gyors szilváspite




Hozzávalók:

10 dkg rizsliszt
5 dkg kukoricakeményítő
1 mk almarost
1 cs. sütőpor
1 ek xilit 
5 dkg olvasztott margarin
4 tojás
2 dl tej
szilva (magozott, felezett)
őrölt fahéj + xilit + margarin
maréknyi dió 


A száraz hozzávalókat kézi habverővel összekevertem, majd hozzákevertem a tojásokat, margarint és a tejet. Híg palacsintatészta lett belőle. Egy kicsi tepsit kibéleltem sütőpapírral, s a papírt átkentem margarinnal. A tepsi alját kiraktam a fél szilvákkal, majd megszórtam xilittel és fahéjjal. A maroknyi diót aprítógéppel darabosra vágtam, s a szilvára szórtam. Majd ráöntöttem a híg palacsintatésztát. Előmelegített sütőben 160 fokon 45 percig sütöttem. Tálaláskor vaníliás szőlőcukorral megszórtam. Fagyasztott szilvával készítettem, nem kell a szilvát kiolvasztani előre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése