https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. május 1., csütörtök

Egyből kettő

Tegnap vásárlásból haza érkezvén az ajtóban egy kerti szék, a szúnyogháló mögött a lakásban a lapító macska fogadott, egyiknek sem ott volt a hely. Sikerült ugyan az akadályokat elhárítani, de közben a szatyor tetején tanyázó tojásos doboz bemutatott egy szaltót. Mérgem leírhatatlan. A család csendben lapított, a szék miatt Papa, azt ő feledte ott, a macska miatt Laci, az ő lába mellett sunnyogott be Mazsola. Tojásos doboz tartalmának ellenőrzése után konstatáltam, hogy nincs minden veszve, 3 db tojás teljesen éppen maradt, 7 db pedig kisebb-nagyobb sérüléseket szenvedett, de nem menthetetlen. Ezek után mit volt mit tenni, sütöttem egy héttojásos gm. piskótalapot kukoricakeményítőből.


Már csak az volt a kérdés mi legyen a piskótalapból?  Végül is kettévágtam, sárgabarack lekvárral megkentem mindkét darabot, az egyiket alaposan megszórtam cukor és darált dió keverékével, és ráfordítottam a másik részt is a lekváros felével, majd körbevágtam. Tetejére csokimáz került, azt még megszórtam cukorgyönggyel. El is kereszteltem Hamis zserbónak. A süti szélét összedaraboltam, üvegkelyhekbe tettem, megszórtam fagyasztott meggyel, majd csokipudingot főztem, s ráöntöttem, tetejét kókuszreszelékkel szórtam meg.

2 megjegyzés: