https://www.youtube.com/watch?v=Ltgm4nZxDZQOldalak

2014. május 11., vasárnap

Gyors vasárnapi ebéd



Kevés időm volt ma a főzésre, így hát improvizáltam.

Sajtkrémes burgonyaleves


Hozzávalók:



1 kis fej vöröshagyma
3 db közepes burgonya
1 gerezd fokhagyma
1 db gm leveskocka
bors
olaj
1 db tömlős krémsajt (gm. lm.)
friss fűszerek: snidling, tárkony, zeller, petrezselyem

A vöröshagymát apróra vágtam és kevéske olajon megdinszteltem. Felöntöttem vízzel, s amikor felforrt beletettem a leveskockát,  s mikor az feloldódott, a kockára vágott burgonyát, sóztam borsoztam, s lassú tűzön addig főztem még a burgonya meg nem puhult. Hozzá tettem a zöld fűszereket is. Egy nagy merőkanálnyi levessel kikevertem a krémsajtot és a levesbe öntöttem, már csak annyi ideig főztem, hogy újra forrjon.


Zöldborsós csirkemáj



Hozzávalók:

1 fej vöröshagyma
5 db egész csirkemáj
4 szelet bacon (gm)
olaj
1 gerezd fokhagyma

bors
majoránna
3-5 db friss zsályalevél
1 kispohár tejföl (lm)
1 teáscsészényi zöldborsó
köretnek orsótészta (Pasta d'oro)

A csíkokra vágott bacont egy kis olajon lepirítottam, hozzá adtam a hagymát, s egy kis dinsztelés után a májat. Megszórtam borssal majoránnával. Amikor kezdett puhulni a máj, hozzáadtam a borsót, fokhagymát, zsályát. Kicsit megsóztam és beleforralta a pohár tejfölt. Köretnek orsótésztát főztem hozzá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése